Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Després de viure un cap de setmana intens des dels mateixos entrenaments al circuit d’Estoril, el balanç de Cardelús d’aquesta primera cita del Moto2 European Championship és molt..
Després de viure un cap de setmana molt intens des dels mateixos entrenaments, el balanç de Cardelús d’aquesta primera cita del Moto2 European Championship al circuit d’Estoril, és més que bo! I és que de les dues curses que ha disputat avui diumenge (7 de maig), l’andorrà s’ha endut el podi de la segona cursa al signar el segon lloc. Per tant, la temporada arrenca molt bé per al de Promoracing.
A més, val a dir que de no ser per un incident amb un altre pilot, possiblement també hauria acabat al podi de la primera carrera.
A la primera de les dues curses Cardelús ha fet una bona sortida que l’ha permés posicionar-se amb el grup capdavanter. Tant ha estat així que quan estava lluitant per la segon posició amb Carlos Tatay, l’andorrà ha perdut la traçada i a l’intentar recuperar-la ha tornat a trobar-se amb Tatay defensant la posició. La situació quasi ha fet caure a l’andorrà. Al final però, l’andorrà ha pogut evitar la caiguda, tot i que la maniobra l’ha fet perdre moltes posicions.

La Pujada Arcalís, tercera prova del Campionat d’Andorra d’Automobilisme de Muntanya va viure dissabte (27 de juny), un dels episodis més emocionants del que portem de campionat. Si bé el gran dominador de la prova va ser el català Jordi Vilardell, la lluita per la segona posició final va tenir a…

Com molts divendres, avui hem rebut un nou comunicat d’en Xavi Cardelús, quelcom gens estrany a tocar d’un cap de setmana, doncs és habitual rebre alguna nota prèvia als meeting que normalment disputa entre dissabte i diumenge, però en aquesta ocasió la cosa no ha anat per aquí, tot el contrari. El

Joan Vinyes va protagonitzar un dels caps de setmana més destacats de la temporada a MotorLand Aragón, escenari de la tercera cita de la Toyota GR Cup Spain. L’andorrà va sumar un podi dissabte i una brillant victòria diumenge, uns resultats que li permeten escalar fins a la tercera posició…
A partir d’aquell moment, tot i que s’ha llançat a l’atac amb molta intensitat, la carrera ja estava servida i ha creuat la línia de meta en la 13a. posició final.
A la segona carrera l’andorrà ha tornat a sortir molt fort, fet que l’ha permés situar-se quart quan tot just s’havien completat quatre voltes. A partir de la cinquena volta ha tornat ha llançar-se amb determinació i ha superat dues posicions més.
Instal·lat al segon lloc, el pilot del Principat ha optat per assegurar la posició defensant-la fins el final, cosa que ha fet fins fer-se amb el seu primer podi de la temporada.
En paraules del pilot:
El de Promoracing lamentava l’incident que ha tingut a la primera cursa. I és que com hem avançat al principio d’aquest escrit, de no haver tingut l’incident amb Tatay possiblement també hauria fet podi.
“Podia haver marxat d’Estoril amb dos podis. Malauradament un dels dos se m’ha escapat a causa del toc que he tingut amb Tatay a la primera carrera”
Pel que fa a la segona carrera, Cardelús comentava que “he tornat a sortit bé. M’he mantingut a la expectativa durant les primeres voltes, mentre rodava quart, fins que a la cinquena volta m’he llançat a l’atac i he avançat dues posicions més”
Com dèiem, un cop s’ha situat al segon lloc, el de Promoracing ha optat per defensar la posició, cosa que ha fet fins creuar la línia de meta.
El cert és que l’andorrà ha completat una carrera molt intel·ligent que demostra el bon moment en que es troba.

La segona prova de l’Europeu de Moto2 es disputarà el cap de setmana del 21 de maig al Circuit Ricardo Tormo de la Comunitat Valenciana.
———
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.